tisdag 16 juni 2009

Tvåkanten (Kungsportsavenyn 27, Göteborg, 031-182115)

Alla rensar fisk i Göteborg heter det, har jag förstått. Så varför inte prova vinkokt torsk med spritärtor, potatiskompott och musselsås på TVÅ KAN TEN på avenyn. Utmärkt trevlig och väldigt prisvärt idag då den gick som dagens husman för 95:-

Se till att ta med rejält med drickspengar, denhär servicen vet hur man gör! (Tack igen Linn).

Vid tillfällen som detta är jag verkligen glad över detta utrymme, beklagar att det blir så få inlägg just nu men så är det bara...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som en trogen läsare vill jag tacka för den tid som du har lagt ner på restaurangbesök och som vi sedan har kunnat taga del av i din blogg. Tyvärr måste jag låta meddela att jag inte längre har tid nog att hinna med och sätta mig i lugn och ro för att ta del av din spännande alster. Det är orättvist mot dina blogginlägg att de inte får den uppmärksamhet och tid som de förtjänar.


Tack för din tid.

Vänliga hälsningar

"Trogen läsare"

M sa...

Kära trogna läsare!

Det är för din skull som jag bloggar och jag tycker det vore mycket tråkigt om jag förlorar min enda läsare!

Om du kan stå ut att vänta i ett par dagar till kommer snart en mycket läsvärd recension av 19 glas. Den är skriven av en mycket duktig och vältalig ung man i sina bästa år!

Håll ut!

M